Dodanie tovaru
Tovar objednaný do 11:00 odosielame ešte v ten deň.
Výnimkami sú objednávky, ktoré majú byť zaplatené bankovým prevodom. Takéto objednávky odosielame až po prijatí úhrady. A výnimkou sú taktiež objednávky ktoré obsahujú personalizovaný produkt - ako je napríklad jedlý obrázok podľa vášho výberu a plastové zápichy, kde si môžte vybrať farbu a text. Na týchto produktoch je dodanie uvedené.
Taktiež neodosielame balíky v piatok, hlavne tie ktoré obsahujú čokoládový, chladený, alebo iný citlivý tovar, lebo nedokážeme zaručiť že sa cez víkend v kuriérskom depe alebo aute nepoškodí.
Na dopravu využívame službu GLS.
V prípade, že nastane omyl a Vami objednaný tovar už nebude na sklade, zavoláme Vám a môžete naň buď počkať, nahradiť ho podobným tovarom alebo odstrániť z objednávky.
Často kladené otázky
Ako sa zaregistrujem ako Profi cukrár - firemný zákazník?
Pri registrácii odškrtnite políčko Som profi cukrár - následne sa Vám zobrazia polia IČO a Obchodné meno, ktoré vyplňte. Následne Vám na email príde zľavový kupón pre Profi cukrárov.
Čo ak som to pri registrácii nezaškrtla/ol a chcel/a by som tieto údaje vyplniť?
Ak pri registrácii nezaškrtnete Som profi cukrár, už nemáte možnosť vpísať svoje obchodné informácie. Stačí však ak nás kontaktujete so svojimi údajmi, a my to už za Vás vybavíme.
Čo ak chcem zmeniť/ zrušiť svoju objednávku?
Bezodkladne nás kontaktujte a my Vám veľmi radi pomôžeme.
Ako Vás môžem kontaktovať?
Môžte nás kontaktovať emailom, telefonicky (iba počas otváracích hodín), cez Živý chat priamo na stránke (od 8:00 do 20:00 každý pracovný deň), alebo aj cez sociálne siete.
Chcem zaplatiť bankovým prevodom, kde nájdem informácie k platbe?
Informácie k platbe bankovým prevodom nájdete pri vytváraní objednávky, a následne aj potvrdzovacom emaili o prijatí Vašej objednávky.